Постійно
в пошуках цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших
школярів. На уроках і в позакласній роботі використовую інтерактивні форми
організації навчання і виховання дітей, намагаюся перетворити кожен урок на
урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог.
Стараюся,
щоб мої учні стали не об'єктами, а суб'єктами навчання: вміли оцінювати
проблему, у предметній дискусії обрати правильний варіант і змогли б довести
правильність своїх міркувань чи відмовитися від хибних, вміли аналізувати
причини помилок, здійснювати самоконтроль.
Маю вже
власний методичний досвід.
Працюю над проблемою: «Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».
Навчальну проблему поєдную з виховною: «Системний підхід до виховання та формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів».
Моє педагогічне кредо: "Учитель повинен вселяти в учнів віру у власні сили, розвивати самостійність та ініціативу, спонукати до творчої праці".
Працюю над проблемою: «Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».
Навчальну проблему поєдную з виховною: «Системний підхід до виховання та формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів».
Моє педагогічне кредо: "Учитель повинен вселяти в учнів віру у власні сили, розвивати самостійність та ініціативу, спонукати до творчої праці".
Сама полюбляю уроки української мови та літератури. Особливо на цих уроках
намагаюся застосовувати новітні методи навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар